به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی ربانی، معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان، گفت: ۵۴ هزار و ۶۶ تماس مردمی در نیمه نخست امسال با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۸ درصد افزایش را نشان میدهد.
وی افزود: از این میزان، حدود ۵ هزار تماس با اپراتور بوده که ۹ درصد کل تماسها با سامانه ۱۴۱ را شامل میشود.
این مسئول بیان کرد: بیشترین تماسهای مردمی با سامانه مذکور در خصوص شکایات باری، مشکلات مشاهده شده جادهای و وضعیت جوی بوده است.
ربانی ادامه داد: کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از خدماتی مانند وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیتهای اعمال شده و همچنین ثبت شکایات در حوزه راهها و حمل و نقل بهرهمند شوند.